VISiON CONCERNING INDONESIA

*A Vision Concerning Indonesia*

Received by Rick Ridings in Jerusalem 5 March, 2019
As we were in worship at Succat Hallel, I was reminded of a vision the Lord gave me several years ago in which the Lord had set nations in a line like dominoes, with Indonesia being the starting domino in the Far East. 

As Indonesia bowed down towards the Lord’s throne in Jerusalem, it fell as a domino that caused one nation after another to fall down in worship towards the throne of the Lord in Jerusalem. 

The dominoes fell from Indonesia to Malaysia to India to Pakistan to Iran, to Iraq, and then Syria, Lebanon, Jordan and Saudi Arabia.

But now as we were in worship on 5 March, 2019, I saw many small demons that were concerned that the starting domino of Indonesia was about to fall in worship towards Jerusalem.

These demons rushed to try to push the domino of Indonesia away from Jerusalem, to push it back upright from the other side.

Briefly that worked. But then, *quickly an almond tree with blossoms came up on each side of the domino of Indonesia*, representing the Lord who “watches over His Word to perform it” (According to Jeremiah 1). The almond trees used their branches to motion for angels to come. Very big, strong angels came, and started pushing the domino of Indonesia back in the direction of Jerusalem. Then the ground on the western side of the domino opened and swallowed up the demons.  Then the domino of Indonesia fell towards the west like it was bowing down towards Jerusalem and the Throne. 

This triggered the next domino, Malaysia to begin to bow down.  In fact there was a battle over each domino.  But eventually they all fell down in worship one by one, all the way back to the footstool of the Throne of the Lord in Jerusalem.

🔥💗🔥💗🔥💗🔥💗🔥


Edisi Indonesia

* Visi Tentang Indonesia *

Diterima oleh Rick Ridings di Yerusalem 5 Maret, 2019
Ketika kami beribadah di Succat Hallel, saya diingatkan akan sebuah visi yang Tuhan berikan kepada saya beberapa tahun yang lalu di mana Tuhan telah mengatur negara-negara dalam garis seperti domino, dengan Indonesia menjadi domino awal di Timur Jauh.

Ketika Indonesia membungkuk ke arah takhta Tuhan di Yerusalem, Indonesia jatuh sebagai domino yang menyebabkan satu demi satu negara jatuh dalam ibadah/penyembahan menuju tahta Tuhan di Yerusalem.

Domino jatuh dari Indonesia ke Malaysia ke India ke Pakistan ke Iran, ke Irak, dan kemudian Suriah, Libanon, Yordania dan Arab Saudi.

Tetapi sekarang ketika kami beribadah pada tanggal 5 Maret 2019, saya melihat banyak setan kecil yang khawatir bahwa domino Indonesia yang baru mulai akan jatuh beribadah ke arah Yerusalem.

Setan-setan ini bergegas untuk mencoba mendorong domino Indonesia menjauh dari Yerusalem, untuk mendorongnya kembali tegak dari sisi lain.

Secara singkat itu berhasil. Tetapi kemudian, * dengan cepat sebuah pohon badam dengan bunga bermekaran di setiap sisi domino Indonesia *, mewakili Tuhan yang "mengawasi Firman-Nya untuk melaksanakannya" (Menurut Yeremia 1). Pohon-pohon almond menggunakan cabang-cabangnya untuk bergerak agar malaikat datang. Malaikat yang sangat besar dan kuat datang, dan mulai mendorong domino Indonesia kembali ke arah Yerusalem. Kemudian tanah di sisi barat domino terbuka dan menelan iblis-iblis itu. Kemudian domino Indonesia jatuh ke barat seperti sedang membungkuk ke arah Yerusalem dan Tahta.

Ini memicu domino berikutnya, Malaysia untuk mulai sujud. Bahkan ada pertarungan untuk setiap domino. Tetapi akhirnya mereka semua jatuh dalam penyembahan satu per satu, sepanjang perjalanan kembali ke tumpuan Tahta Tuhan di Yerusalem.

🔥💗🔥💗🔥💗🔥💗🔥


Komentar

Postingan Populer