DIVINE ACCELERATION

DIVINE ACCELERATION

CHARLIE SHAMP



I decree and declare you are moving from Satanic Stagnation to Divine Acceleration. I take authority over every yoke of delay in your life and family. As you step into the new nothing will make you miss your mandated Miracle. I prophesy no witchcraft, no enchantment, no manipulation, no divination will stop your miracle from coming to pass. No more setbacks, stagnation, stress or struggle, it’s a time of total a abundance where God makes all things possible. This season your miracle awaits you. I hear the Lord say, “I am changing your story, you are stepping into unlimited glory!” -Prophet Charlie Shamp


Saya menyatakan dan menyatakan Anda bergerak dari Stagnan yang dibuat Setan ke Percepatan Ilahi. Aku mengambil otoritas atas setiap kuk keterlambatan yang membuat lambat dalam hidupmu dan keluargamu. Saat Anda memasuki Musim yang baru, tidak ada yang akan membuat Anda kehilangan Keajaiban yang diamanatkan. Saya tidak bernubuat, tidak ada sihir, tidak ada pesona, tidak ada manipulasi, tidak ada ramalan yang akan menghentikan keajaiban Anda terjadi. Tidak ada lagi kemunduran, stagnasi, stres atau perjuangan, ini adalah waktu kelimpahan total di mana Tuhan membuat segala sesuatu menjadi mungkin. Musim ini adalah Musim Keajaiban sedang menanti Anda. Saya mendengar Tuhan berkata, "Saya mengubah cerita Anda, Anda melangkah ke dalam kemuliaan yang tak terbatas!" -Nabi Charlie Shamp


11 Juni 2022


Komentar

Postingan Populer